RegioBank opnieuw hoogste waardering volgens onderzoek van de Consumentenbond
Op 7 september heeft de Consumentenbond de resultaten van de Bankenmonitor 2020 gepubliceerd. Met een 9,4 komt RegioBank het beste uit de bus, in het jaarlijkse tevredenheidsonderzoek van de Consumentenbond. Dit is de vierde keer op rij dat RegioBank op de eerste plek eindigt.
De Consumentenbond vraagt jaarlijks aan consumenten wat ze van hun bank vinden. Dit jaar werd ruim 11.000 consumenten gevraagd hun oordeel uit te brengen aan de hand van vier categorieën. RegioBank scoort op alle fronten het hoogste cijfer. Een 9,4 voor de algemene tevredenheid, een 8,7 voor service én voor internet- en mobiel bankieren en een 8 voor de kosten.
RegioBank viert dit jaar haar honderdjarige bestaan, waarvoor in 1920 de basis werd gelegd met de oprichting van de CVB-bank. Inmiddels heeft RegioBank circa 500 vestigingen verspreid over heel Nederland. Volgens Roel de Jong van DBA advies, Zelfstandig Adviseur van RegioBank voelt het daarom extra bijzonder om weer verkozen te worden tot bank met de hoogste tevredenheid. “Ik ben enorm trots op dit resultaat. Het laat zien dat onze missie om dichtbij en in de buurt te bankieren aanslaat. Onze app behoort tot één van de modernste mobiel bankieren apps. Ik ben blij dat consumenten dat ook weten te waarderen naast het persoonlijk contact.”
Zie de website van de Consumentenbond voor achtergrondinformatie.
Dit bericht is geplaatst op 17-09-2020