RegioBank weer verkozen tot de Klantvriendelijkste bank van Nederland
Wij bedanken onze klanten hartelijk voor deze mooie waardering!
Voor de zesde keer is RegioBank verkozen tot de klantvriendelijkste bank van Nederland. Deze eerste plek onderstreept opnieuw dat klanten de klantrelatie die ze bij RegioBank ervaren enorm waarderen en daar zijn wij trots op!
Dinsdag 14 mei jl. namen Rachel Bergkamp van RegioBank en Roel de Jong van DBA advies de prijs in ontvangst namens RegioBank en de Zelfstandig adviseurs.
Rein Wispelweij, directeur RegioBank, was spreker tijdens de uitreiking. “Wij zijn de bank die nog echt dichtbij onze klanten staat. De klant die er zelf even niet uitkomt met de app, kan gewoon bij zijn adviseur binnenlopen. Krijgt daar een hartelijke ontvangst met een kopje koffie en natuurlijk helpt de adviseur de klant op weg met de app. Een sprekend voorbeeld dat staat voor de prijs die we voor de zesde keer in ontvangst mochten nemen.”
Onafhankelijke publieksprijs
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste en langstlopende onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. Geen juryverkiezing, geen publieksstemmen, maar een continu objectief onderzoek naar de ervaring van echte klanten. Bij deze 17e editie worden doorlopend zo’n 50.000 klantbeoordelingen, voor 10 verschillende branches, over een jaar verzameld. Het onderzoek wordt al sinds 2007 uitgevoerd door onderzoeksbureau MarketResponse.
Dit bericht is geplaatst op 16-05-2024